VOO

VOO kabel internet, goedkoop of duurkoop? Lees de VOO reviews & ervaringen van abonnees.

Steeds meer abonnees van VOO laten hun ervaringen over de diensten van VOO bij ons achter. Tot nu toe hebben we 33 abonnees welke hun review over VOO achter hebben gelaten. Op basis van deze ervaringen kunnen we VOO het cijfer 5.8 geven.

Wat denkt u, verdient VOO een hoger of lager cijfer dan een 5.8? Neem dan de moeite om uw woonplaats op te zoeken op ADSL & Breedband en uw beoordeling over VOO te delen met de vele duizenden consumenten welke net als u prijs stellen op betrouwbare en eerlijke ervaringen.

Augustus 2016

1
 
I could give the score of minus if I can. VOO is no doubt the worst Internet provider I have never seen in the past. 1. Severe billing issues: they tried to over-charge me with bills more than 6 times in 3 years of usage. 2. Constantly slow internet, internet breaks frequently. Most severe one was I was left without internet for nearly half a month. Think twice if you do business at home. 3. Poor customer service, no English, service line is always busy (no way to call-in), ticket response average time > 7 days. It was not a good start, during the installation, they charged me 129 + 89 = 218 euros, not the 129 euros agreed in the phone. Then the nightmare began: the major internet broke, not able to call in service line with countless try, waited for more than 7 days for the ticket to be processed and to be contacted, waited for another couple of days for the technician and he didn't show up but still tried to charge me 50 euros. The dispute took nearly 4 months to be settled by the 3rd party to rule them mis-charge. Today comes another stupid bill and an information on the contract has been renewed and price had gone up without any beforehand notice. Can you believe it? All my colleagues who used VOO in the past have switched to Proximus. VOO is a total disaster. 
Review in Ukkel van Li geschreven op 5 augustus 2016

April 2016

1
 
Review of VOO internet service provider: I have been a VOO customer for one year. Two weeks ago, my internet connection speed suddenly dropped to less than 1Mbps. After contacting VOO, I was informed that they were aware of “a problem in the area”. Nevertheless, they sent a technician to my house, who determined that there was indeed no problem in the house but that it was a problem externally (somewhere in the neighbourhood) and that it would be fixed. Two weeks, several phone calls, and numerous emails later, VOO has done nothing to resolve the problem, has provided no explanation, or any indication that they are willing or able to resolve the problem. I am left with no choice but to switch ISP. VOO claim that they will serve customers in English. The reality is that there are very few of their people who speak English. When dialling into their service number, you are asked to select which langue to be served in, but subsequent prompts end up in a French cul de sac. 
Review in Waterloo van Fed-up with VOO poor service geschreven op 20 april 2016

September 2015

4
 
Heb sinds 2 mnd VOO. Na het bezoek van 5 technici, weinig geinteresseerd en met 3 verschillende meningen, is de Kwaliteit nu goed, maar ben zeer ontevreden over de administratieve behandeling, er is geen enkele coordinatie tussen de verschillende diensten en de afdeling facturatie is een ramp. Iedereen werkt langs elkaar heen en niemand is op de hoogte. Brieven aan de Directeur (aanbevolen door het personeel) worden niet beantwoord. Facturen blijven komen, komen , komen zonder enige explicatie. Kortom een rommeltje. Daarentegen is mijn ervaring met de medewerkers van het kantoor Alsace Lorraine heel positief. 
Review in Sint-Pieters-Woluwe van rolf geschreven op 30 september 2015

Juli 2015

1
 
Sinds bijna een week zit de hele straat in Heyd (bij Durbuy) zonder connectie. De klantendienst kan me enkel helpen in het Frans. De collega die Nederlands spreekt zou me maandag opnieuw opbellen. We zijn vandaag donderdag en ik heb niks gehoord. Ondertussen heeft VOO me al 3(!) afspraken gegeven voor een thuisbezoek van de techniekers en heb ik er al 15 telefoongesprekken opzitten. Gisteren heb ik op de werkmannen gewacht van 13u tot 17u. Er is helaas niemand komen opdagen. Schaamteloos. De andere twee afspraken werden 1 uur tot 5 uur na het telefonisch vastleggen per sms geannuleerd. Mensen niet op de hoogte stellen, mensen thuis een hele namiddag laten wachten en niet opdagen, afspraken niet nakomen, noch telefonisch noch "fysiek". VOO is een grote leugen. 
Review in Durbuy van M geschreven op 23 juli 2015

April 2014

2
 
De klantfocus en response tijd van VOO is zeer slecht. Een aanvraag voor internet ingediend en ondanks herhaaldeijk rappel heb ik na twee maanden nog geen afspraak voor een technicus om de kabel te activeren/installeren. Ik ben op zoek naar een klachteninstantie om dit hogerop te brengen. 
Review in Hampteau van Arian geschreven op 7 april 2014

December 2013

4
 
studenten betalen veel te veel bij Voo, schandalig voor de kwaliteit van de verbinding.. Klantendienst is ook niet vriendleijk, word zot van de lange wachttijden!!! 
Review in Grandvoir van Frederieek12 geschreven op 29 december 2013
8
 
Prijs van Voo is goed, zeker de kwaliteit. Bij speedtest haal ik 21 mpbs van de contractuele 25 mpbs. Voorbeeld van een goede internet provider ;) 
Review in Bossière van Ron smeyers geschreven op 22 december 2013
7
 
in Battice is er weinig aanbod, toch tevreden met onze operator. Internet en klantendienst zijn okee 
Review in Battice van Katrien geschreven op 21 december 2013
8
 
Zalig het internet in Trois-Ponts het is veel sneller dan vooraf verwacht. Ook de overschakeling verliep bijzonder snel.  
Review in Trois-Ponts van Tom geschreven op 18 december 2013
6
 
Heb een tariefplan waarbij ik 500 mb kan mobiel internetten per maand. Nu verbruik ik maar maximum 200 mb per maand en toch moet ik het volle pond betalen. 
Review in Villers-la-Tour van D. Bouvere geschreven op 16 december 2013
4
 
Waardeloos internet in Morialmé, steeds last van downtime. Al verschillende speedtests gedaan, maar haal nog nauwelijks mijn snelheid waarvoor ik betaal. SCHANDE 
Review in Morialmé van F. Digio geschreven op 13 december 2013
7
 
Installatie was erg snel bij Voo. Technieker was vriendelijk en bekwaam, na wat problemen verliep alles soepeltjes 
Review in Jollain-Merlin van Leona de groote geschreven op 12 december 2013
4
 
Hier in Eupen werkt digitale televisie van Voo erg slecht. Al maanden problemen!! 
Review in Eupen van Lou Verbeecke geschreven op 9 december 2013
7
 
Eerder problemen gehad met foutieve factuur. Tot 2 maal toe en credit nota ontvangen, erg vriendelijke mensen bij de klantendienst. 
Review in Chastre-Villeroux-Blanmont van B. Herrewegh geschreven op 6 december 2013
8
 
Altijd al tevreden geweest over de Voo diensten. 
Review in Buvrinnes van Dean Maertens geschreven op 4 december 2013
8
 
game geregeld met internet van Voo en ping is altijd prima. 
Review in Bande van Vermue geschreven op 3 december 2013
7
 
Internet van Voo is voor mij prima, de prijs valt mij alleen wat tegen. Heb alleen nog geen betere gevonden. 
Review in Tillet van Vermont J. geschreven op 1 december 2013

November 2013

8
 
Over het algemeen ben ik een tevreden klant bij de producten van Voo (telefonie en digitale tv) Top!! 
Review in Chastre van Rick geschreven op 28 november 2013

September 2011

7
 
In Vezin zit geloof ik iedereen bij de Voo aangesloten voor internet of meer. Jammer dat wij dat niet terugzien in de maandelijkse prijs, verder content met aanbod/service/prijsstelling. 
Review in Vezin van Andre geschreven op 20 september 2011
8
 
Problemen zoals ik hier elders lees over Voo zijn mij onbekend. Het werkt, betaalbaar en uitgebreide pakketten.  
Review in Herve van Rico geschreven op 17 september 2011
4
 
Men neme Voo en een lastige vraag, u krijgt gegarandeert hoofdpijn en grijzen haren. Als het werkt werkt het maar anders een verschrikking. 
Review in Bouvignes-sur-Meuse van AJ geschreven op 16 september 2011
8
 
Uitstekende prijs en kwaliteit al eerder bij andere internet providers klant geweest en nu gewoon tevreden, na 9 maanden dus geen 1 klacht over Voo. 
Review in Piétrebais van Tiffany geschreven op 15 september 2011
2
 
Klantendienst onder abominabele - waarmee men adverteert houdt geen stand - nooit meer Voo - u bent gewaarschuwd in Mignault 
Review in Mignault van de coninck geschreven op 11 september 2011
8
 
Surfplezier in Haulchin dankzij Voo voor minder dan 30 euro per maand hele familie blij en surft graag. Dank Voo :-) 
Review in Haulchin van Pieter Jan geschreven op 10 september 2011
4
 
Dus Voo heeft een klantenservice? Service? Klanten? Pardonnnnnn nog 3 maanden en dan gaan we fijn overstappen. 
Review in Haut-Ittre van Teef geschreven op 8 september 2011