Reviews

Internet reviews over ADSL, VDSL en kabelinternet in België. Bekijk & schrijf reviews over o.a. Proximus, Mobistar en Telenet.

Het internetabonnement mag dan wel goed geprijsd zijn, maar wat is de kwaliteit van de geboden diensten? Ervaringen van anderen kunnen u helpen en daarom vragen wij actief naar reviews over internet.

Deze reviews betreffen niet ervaringen over de internetprovider in het algemeen, maar specifiek de ervaring van internet op de locatie van de gebruiker. Zo proberen we duidelijk te krijgen hoe goed bijvoorbeeld Belgacom in Brussel is of Telenet in Antwerpen en of zij tevreden gebruikers hebben.

Hieronder tonen wij de vijf laatste reviews, maar we hebben er vele honderden. Bekijk de plaats, gemeente of provincie van uw keuze voor meer specifieke informatie en ervaringen van andere internetters in België. Natuurlijk kunt u ook zelf een review toevoegen.

1
 
Raar: 3 x speedtest uitgevoerd met 50, 78 en 148 Mbps downloadsnelheid gemeten...en mijn internetabonnement belooft max 50 Mbps. Hoe kan dat?  
Review over Scarlet in Ledeberg van Eric geschreven op 4 oktober 2017
6
 
Nooit meer Scarlet Internet valt regelmatig uit en modem start minstens 5x per dag uit zichzelf terug op. Helpdesk geeft als antwoord: reset Uw modem eens dan zal het probleem wel opgelost zijn. Maar het probleem is dat de modem zich meerdere malen per dag zelf reset en ons dus zonder internet zet!!!! Heb opzeg gedaan, doch zelfs die is nog niet uitgevoerd op de gevraagde stopzettingsdag. Wacht dus nog steeds dat zij hem afsluiten!!! 
Review over Scarlet in Lint van Lou geschreven op 1 oktober 2017
9
 
Verbinding viel regelmatig uit.Goed contact met Scarlet:na 1 dag reeds technieker van Proximus en van Scarlet.Modem vernieuwd en nu ook sneller internet.Goede service! 
Review over Scarlet in Aalter van Fremar geschreven op 12 september 2017
10
 
Niet de goedkoopste, maar beste technologie en kwaliteit. 
Review over Telenet in Gent van Nick geschreven op 7 september 2017
1
 
erbarmelijk... Vanaf het begin van mijn installatie is het verkeerd gelopen. Dit vooral aan de incompetente werknemers bij de klantendienst. Het internet is continu verstoord & de wifi modem is van slechte kwaliteit. Ook na 1 factuur te laat te betalen komen ze af met een "administratieve kost" van 15€... da's 1/4 vd prijs van m'n abonnement. Dan de gsm verbinding in Drongen is UITERST SLECHT! Dit ligt deels aan een groep genaamd "beperk de straling" maar met Orange heb ik toch bereik op 4G, bij proximus had ik zelfs geen EDGE verbinding met tijden. Maar het ergste blijft vooral de klantendienst & de prijs. SCHANDALIG! Mij zien ze nooit meer, 30 augustus 2017 verander ik van provider. 
Review over Proximus in Drongen van Von_Cedo geschreven op 23 augustus 2017

Reviews per internet provider

Edpnet reviews (44)
Gemiddeld cijfer 5,6
Mobistar reviews (42)
Gemiddeld cijfer 6,5
Numericable reviews (14)
Gemiddeld cijfer 1,8
Proximus reviews (166)
Gemiddeld cijfer 3,9
Scarlet reviews (92)
Gemiddeld cijfer 5,4
SNOW reviews (30)
Gemiddeld cijfer 6,1
Telenet reviews (116)
Gemiddeld cijfer 5,2
Voo reviews (33)
Gemiddeld cijfer 5,8