Internet in Brasschaat

ADSL in Brasschaat? Ga voor internet via Belgacom of Edpnet voor snel en betaalbaar internet in Brasschaat.

Als onderdeel van de gemeente Antwerpen kunt u internet in Brasschaat in de nieuwbouw alsmede de wat oudere wijken prima aanvragen. Niet alleen mobiel internet, maar juist de snellere varianten als ADSL (zie aanbod van Belgacom en Edpnet) maar ook VDSL en kabelinternet.

De prijs van internet kan voor u belangrijk zijn, maar bekijk ook de ervaringen over internet in Brasschaat welke we doorlopend voor u proberen te verzamelen. Naast prijs is natuurlijk ook de kwaliteit van belang.

Gebruikt u zelf al ADSL, VDSL of kabelinternet in Brasschaat? Help nieuwe inwoners of overstappers door het achterlaten van uw review.

Beschikbare ADSL providers Brasschaat

Provider Beoordeling Vanaf prijs per maand Totaal prijs per jaar Pakket  
44 444
165 reviews
25,50
*1
356,00
Internet Start »
666 66
87 reviews
25,00
*2
350,00
Internet ADSL »
777 7 7
42 reviews
20,00
265,00
Internet »
666 66
43 reviews
19,95
*3
264,40
Just in case »
*1 Inclusief mobiel abonnement en activatiekosten.
*2 In de jaarprijs is éénmalige activering van €50,00 meegerekend.
*3 Eenmalige activatiekosten van €25,00 meegerekend in jaarprijs.

Beschikbare VDSL providers Brasschaat

Provider Beoordeling Vanaf prijs per maand Totaal prijs per jaar Pakket  
666 66
87 reviews
35,00
*1
470,00
Internet VDSL2 »
666 66
43 reviews
35,95
*2
481,40
Newer & Faster »
*1 In de jaarprijs is éénmalige activering van €50,00 meegerekend.
*2 Eenmalige activatiekosten van €50,00 meegerekend in jaarprijs.

Beschikbare kabel internet providers Brasschaat

Provider Beoordeling Vanaf prijs per maand Totaal prijs per jaar Pakket  
55 5 55
115 reviews
26,99
*1
373,88
Basic Internet »

Niet beschikbaar:

Provider Beoordeling    
2 2222
14 reviews
Numericable is niet beschikbaar. »
666 66
33 reviews
Voo is niet beschikbaar. »
*1 In jaarprijs zijn éénmalige activatiekosten van €50,00 meegenomen.

Beschikbare digitale televisie providers Brasschaat

Provider Beoordeling Vanaf prijs per maand Totaal prijs per jaar Pakket  
44 444
165 reviews
45,95
*1
551,40
Internet Start + Proximus TV »
666 66
87 reviews
39,00
*2
567,00
Scarlet Trio »
55 5 55
115 reviews
24,70
296,40
Digitale TV »
777 7 7
42 reviews
41,00
*3
542,00
Bundel Basic »

Niet beschikbaar:

Provider Beoordeling    
2 2222
14 reviews
Numericable is niet beschikbaar. »
666 66
33 reviews
Voo is niet beschikbaar. »
*1 Enkel in combinatie met een internet abonnement.
*2 Digitale televisie alleen mogelijk in combinatie met een Internet & TV pakket. In de jaarprijs is éénmalige activering van €100,00 meegerekend.
*3 Enkel verkrijgbaar in combinatie met Internet.

Draadloos internet in Brasschaat

Provider Locatie Adres  
Telenet De Kroon Bredabaan »
Telenet Motel Restaurant Dennenhof Bredabaan »
Belgacom Volvo-Brasschaat-Scancar Kapelsesteenweg »
Fon Fon van albertebben Lemmelei »
Fon Fon van bartdupon Jacobuslei »
Fon Fon van fonera007 Bredabaan »
Fon Fon van pe0mot Henrilei »
Fon Fon van stejoka Kantienlei »
Fon Fon van Techsolo Rerum Novarumlei »
Fon Fon van zenith72 Schout De Moorstraat »

Reviews in Brasschaat

1
 
Het minst goede internet dat we al hebben gehad. Klank valt weg, vaak haperingen van het beeld en onvriendelijke klanten service. Nog veel werk hier! 
Review over Scarlet van L&M geschreven op 2 januari 2015
4
 
Ik ben al meer dan 6 jaar vaste klant bij Scarlet. Ik maak gedurende deze tijd gebruik van het gewone Adsl abonnement waarvan ik Prijs kwaliteit tevreden van ben. Nu is het zo dat jullie Klantendienst / Service echt zo ongelooflijk slecht is dat ik er echt zo slecht gezind van wordt dat ik meer een meer zin heb om wat meer te betalen en van provider te veranderen en deze mening ook met zoveel mogelijk mensen te delen.De afgelopen jaren maak ik dit met jullie mee. 1) Ik maak enkel gebruik van scarlet Internet en niet van Tv dus wordt ik enorm vaak gebeld door verkopers ( Heel leuk als je net aan het slapen bent na een nacht shift ) Ik geef vriendelijk aan dat ik niet geïnteresseerd ben en of ze dit even kunnen vermelden bij mijn naam om me niet meer te bellen, 7 dagen later wordt ik nog steeds opgebeld. Ik doorga de lange wachttijd nogmaals voor de klantendienst en vraag nogmaals vriendelijk dit te stoppen OOK schrijf ik me in voor de bel me Niet lijst waar vermeld wordt als ik nog gebeld wordt Scarlet een boete wordt opgelegd. Tot op heden wordt ik nog vaak gebeld door verkoopsgeile vrouwen die vragen of ze ongelegen bellen en als ik ze vermeld dat het ongelegen is toch lekker blijven door drammen. 2) Mijn betalingen gebeuren vanaf het 2 de jaar al via domicilie Tot plots na verloop van tijd er steeds extra kosten binnen komen van niet betaling. De klantendienst weet te melden dat dit probleem langs mijn kant komt. Via mijn online banking zie ik dat mijn betalingen gewoon open staat en zie ik geen problemen. Toch wordt er me gemeld dat het probleem toch langs mijn kant komt. Dan maar langs de bank, de bank weet me te melden dat alles in orde is langs mijn kant en dat het probleem bij Scarlet zit omdat de er geen betalingsaanvragen meer binnenkomen voor de domicilie, ook ontvang ik een bewijs hiervan van de bank ( een bepaalde nr ) Nu neem ik contact op met scarlet via hun chat ( Van de chat ben ik zeer tevreden trouwens maar die hebben ze er momenteel uit gehaald. ) Ze tokkelen even in hun database en komen er achter dat de oorzaak bij hun licht ik moet uiteraard mijn boetes niet betalen aangezien de oorzaak van Scarlet komt .... maar een sorry of compensatie die ik persoonlijk ondervindt van het ongemak ..... uren aan de telefoon en meermaals naar de bank .... Nee hoor helemaal niets ... achja toch maar klant gebleven 3) Plots Zakt de snelheid van mijn internet dat surfen bijna onmogelijk is .... Deze keer maak ik gebruik van de mailfunctie .... Na een week geen antwoord van Scarlet maar het internet werkte na 9 dagen weer naar behoren . Tot ik na meer dan een jaar, een mail ontvang van Scarlet dat ze mijn probleem hebben ontvangen en meer info nodig hebben omtrent mijn probleem. Toen heb ik maar even een mail gestuurd dat ik die mail al meer dan een jaar geleden gestuurd heb ( ook even de exacte datum vermeld in de mail ) En dat het probleem ondertussen was opgelost. Natuurlijk geen antwoord of verontschuldiging of eender wat .... tja ik zou me ook schamen. 4) Momenteel valt men internet vaak uit, Het lijkt er op dat mijn B-Box het na al die jaren aan het begeven is ... Ik was aan het overwegen om naar Telenet te gaan , Maar het Tarief En vooral de gratis modem bij de vdsl 2 aanbieding overtuigde me om Scarlet toch nog een laatste kans te geven. Ik bel naar de gratis Nr van scarlet en wordt gelijk voortgeholpen door een vriendelijke vrouw ( Suzanne ) en bestel een upgrade van Adsl naar Vdsl 2 . Ik vermeld dat mijn huidige modem niet meer naar behoren werkt en dat ik zo snel mogelijk de installatie wil laten plaats vinden. (Aankoop is gedaan op 28/11/13 ) . Samen komen we uit op Vrijdag 6 december ik ben hier tevreden mee maar we maken wel even een vermelding dat ik met de nacht werk en dat ze maar even op het gelijkvloers moeten aanbellen voor 14:00 u omdat ik dan wss aan het slapen ben. Maandag 2/12/13 wordt ik opgebeld door een scarlet medewerker die een voicemail achter laat voor een afspraak te maken voor de installatie en dat ik maar even moet terug bellen op het algemene nr .... Ik tracht eerst de chat functie te gebruiken maar deze is uitgeschakeld. Na 77 min in wacht te staan op de algemene neemt er een vrouw op met JA! en vermeld ze geen naam ... het is duidelijk dat ze amper Nederlands spreekt... en slecht gezind is .. Ik vermeld dat ik gecontacteerd ben voor een afspraak te maken voor een installatie te maken maar dat ik deze al had gemaakt op 06 december .... Ik krijg als antwoord NEE u heeft geen afspraak , Ik vermeld dat ik een afspraak heb gemaakt bij Suzanne en dat er ook vermeldingen bij gemaakt zijn en dat ik er daarom zeker van ben. Waarop ze weer leuk op antwoord ... dat kan niet ! . De afspraak kan pas ten vroegste binnen 10 dagen, ik meld dat ik dan niet zeker ben dat ik dan het product nog wil en krijg als antwoord ok dan zal ik het anuleren. Dan nog maar eens naar de Gratis nr gebeld en ik kwam toevallig terug uit bij Suzanne die me toevallig herinnerde, ik doe mijn beklag en ze stuurt een interne mail over de afspraak en er wordt een klacht gemaakt van de onbeschofte medewerkster. Ook zou ik gecontacteerd worden ivm met mijn installatie. Vandaag wordt ik gebeld door een vriendelijke medewerkster, Die me wel vermeld dat er geen afspraak is terug te vinden en dat de eerste dag voor een installatie pas op Dinsdag 7 januari is dit is toch niet meer normaal . Ik dring er op aan dat ik daadwerkelijk al een afspraak heb gemaakt op 06 december en dat mijn modem niet meer naar behoren werkt dus dat mijn internet niet tot behoren zal werken gedurende deze tijd. Niets van terug te vinden ook geen interne mail. Ik moest dan ZELF nog maar eens proberen contact op te zoeken met Suzanne want dit kunnen ze intern zelf niet. Na een paar keer naar de gratis nr te bellen kom ik weer uit bij Suzanne. Ze is er een beetje van verschoten en gaat nog eens een mail sturen naar hogerop ook met de vraag of de installatie op 06 december nog doorgaat. Momenteel is de enigste troef van Scarlet dat jullie de goedkoopste zijn maar dat is dan ook echt alles! 
Review over Scarlet van Stijn geschreven op 3 december 2013

Speedtest in Brasschaat

In het onderstaande overzicht ziet u de gemiddelde scores per provider. We breiden dit overzicht graag uit, help ons en start een speedtest.

Provider Download Upload Ping
4,64 Mbps 1,08 Mbps 32 ms
4,66 Mbps 5,77 Mbps 34 ms
91,29 Mbps 15,99 Mbps 21 ms
13,22 Mbps 2,69 Mbps 40 ms
10,36 Mbps 2,03 Mbps 17 ms
72,39 Mbps 12,39 Mbps 14 ms